Dante (Devil May Cry 4) - Figurine 12" [Asmus Toys]

Répondre
Avatar du membre
Cid
Cid-3PO, Admin de protocol
Cid-3PO, Admin de protocol
Messages : 28621
Enregistré le : 08 février 2010, 09:25
Contact :

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Dante from Devil May Cry 4 has re-birthed in the name of Asmus Toys.

We are very proud to introduce the franchise of Devil May Cry will be an essential part of Asmus Toys for the next two years. Characters like Nero, Virgil, Dante from DMC 1,2,3 are all planed to be made in the finest detail of 1/6 scaled world too.And there is no better way to begin our journey by refresh one of our earliest hero - Dante.

The 1/6 scaled Dante collectible figure will be sold in two ways, a regular version and a Luxury Edition. Both versions include the figure in game accurate clothing and weapons. However, in Luxury Edition you will be getting a monstrous diorama platform. You can either display Dante standing on top of it, or play with it as Dante is having his way killing this beast.

Dante from DMC4 has a significant meaning to the team of Asmus Toys. He was the very first 1/6 action figure that were made by the team, it was earlier even than the name of Asmus. Just a concept to let you know, that we will give everything to perfect this figure.

Dante is now up for pre-order in our website. It is limited to only 1000 pc standard version, 500 pc of Luxury Edition.

so be quick to secure your copy.
Image
Avatar du membre
aldek
Irradié du cervelet
Messages : 10278
Enregistré le : 11 janvier 2011, 23:33

C'est pas mal tout ça ! :cool:
Avatar du membre
Cid
Cid-3PO, Admin de protocol
Cid-3PO, Admin de protocol
Messages : 28621
Enregistré le : 08 février 2010, 09:25
Contact :

Clairement <3 <3
Image
Avatar du membre
aldek
Irradié du cervelet
Messages : 10278
Enregistré le : 11 janvier 2011, 23:33

Avec Asmus, c'est tout ou rien, c'est la cata ou l'excellence. Je vois j'ai reçu la p'tite Laura (seulement le set body/head, l'autre set je vais devoir attendre et le prendre chez quick toy car introuvable...) et le HS est exceptionnel :woot: <3 . Dès que j'aurai rassemblé toutes les pièces, je vous montrerai Logan et Laura avec mon socle custom ;)
Avatar du membre
Cid
Cid-3PO, Admin de protocol
Cid-3PO, Admin de protocol
Messages : 28621
Enregistré le : 08 février 2010, 09:25
Contact :

Avec plaisir <3 :up:
Image
dark kyp
Reporter SC
Messages : 9908
Enregistré le : 12 février 2010, 12:32

ça fait plaisir de voir des proders de cette licence! <3
Avatar du membre
Cid
Cid-3PO, Admin de protocol
Cid-3PO, Admin de protocol
Messages : 28621
Enregistré le : 08 février 2010, 09:25
Contact :

J'ai pensé pareil :beer: <3
Image
Avatar du membre
aldek
Irradié du cervelet
Messages : 10278
Enregistré le : 11 janvier 2011, 23:33

No problem, j'ai même été jusqu'à récupérer le fameux comics au 1/6 avec toutes les pages ;) :P
Répondre