Liara T'Soni (Mass Effect) - Statue [Gaming Heads]

Répondre
Avatar du membre
Deltarr
Über-Admin | Co-Fondateur
Über-Admin | Co-Fondateur
Messages : 7606
Enregistré le : 07 février 2010, 20:06

Après l'annonce de Garrus, Gaming Heads nous présente une nouvelle statue tirée de l'univers de Mass Effect:

Liara T'Soni
Dr. Liara T'Soni is a young Asari scientist who focused her studies on the extinction of the Prothean race. She joined Commander Shepard after being rescued from the Geth on Therum. Being an Asari, Liara is naturally biotic.

Gaming Heads is proud to present Liara from the hit series Mass Effect. Liara is depicted in a dynamic pose and in her Mass Effect 3 design. In one hand, she wields the M-5 Phalanx heavy pistol, while her left hand is bathed in a biotic field. The package includes an additional left hand that can be swapped in depending on preference. At 1/4 scale, Liara stands at 19 inches tall, putting her directly into scale with our Garrus Vakarian collectible.

Highly limited to 1000 pieces worldwide

Each statue includes full-color deluxe packaging, an individually hand numbered base and a certificate of authenticity.

This is the second piece in our line of Mass Effect Collectible Statues, low product numbers will be given on a first come first served basis. Remember, you can collect the same number for Liara if you have already validated your Garrus Vakarian (the first statue in the line) on our website!
Version standard:
Image

Prix: $329.99
Artiste: Gurjeet Singh
Limité à: 1000 pieces
Disponible Q1 2015
19 inches

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

http://www.gamingheads.com/index.php?op ... roduct=165


Edition Exclusive:
Image
This is the exclusive version of Liara. In addition to the two left hands available with the regular version, a further two right hands (one with biotic energy, and one empty) are included to allow the collector to completely customize the overall effect of the statue based on their choice.
Prix: $339.99
Artiste: Gurjeet Singh
Limité à: 500 pieces
Disponible Q1 2015
19 inches

Image

Image

Image

Image

http://www.gamingheads.com/index.php?op ... roduct=166
DAKKA DAKKA DAKKA
— Orks
Avatar du membre
Deltarr
Über-Admin | Co-Fondateur
Über-Admin | Co-Fondateur
Messages : 7606
Enregistré le : 07 février 2010, 20:06

Heureusement qu'on peut enlever les effets de "pouvoir", parce que ca fait moche je trouve
DAKKA DAKKA DAKKA
— Orks
Avatar du membre
Cid
Cid-3PO, Admin de protocol
Cid-3PO, Admin de protocol
Messages : 28618
Enregistré le : 08 février 2010, 09:25
Contact :

Clairement ^^

Mais sinon elle est superbe <3 tu prends mon panda?
Image
Delorean
Maniaque
Messages : 4130
Enregistré le : 13 février 2010, 19:11

Belle bête.
La pose Exclu effets pouvoirs et bonne sans les monceaux de résine.

Le genre de "détails" qui auraient pu me faire signer pour le sheppard de Side si l'omnilame n'était pas obligatoire.
Avatar du membre
Rigel
Forumeur sans pénis
Messages : 4549
Enregistré le : 10 février 2010, 07:55

Déjà préco pour moi.
Avatar du membre
Rigel
Forumeur sans pénis
Messages : 4549
Enregistré le : 10 février 2010, 07:55

Reçue hier et c'est une pièces magnifique et bien détaillée. Seul point négatif à mon sens le paint job de la tête qui ne vaut pas celui du proto. Mais ça reste du bon boulot quand même et ça ne gâche pas trop la pièce. Sur la pièce que j'ai reçue on dirait qu'elle a des poches sous les yeux alors qu'elle devrait avoir des belles tâches de rousseur version asari. Mais pour le reste rien à redire, une merveille.
Darthy
Dérangé
Messages : 325
Enregistré le : 13 avril 2010, 16:20

Il faut que je m'intéresse de plus près je ne connaissais pas cette gamme, ça me semble pas mal!
Répondre