Sam Porter Black Label - 1/2 Statue [Prime 1 Studio]

Avatar du membre
aldek
Irradié du cervelet
Messages : 10278
Enregistré le : 11 janvier 2011, 23:33

Ouais, leurs prix aussi, en tout cas pour le Norman avec visage résine à 2800 $: et la version silicone(*) à 3600 !, sans les fdp et autres :( Cela n'augure rien de bon pour le Arnold niveau prix...

* Precautions
The Portrait of this statue is made of Premium Grade Silicone.
Avoid storing the product in place with a direct sunlight, high temperature and humidity.
Display the product in well-ventilated places. Otherwise, the product may change color, be deformed, or deteriorate faster.


ça fait peur O_o
Avatar du membre
Cid
Cid-3PO, Admin de protocol
Cid-3PO, Admin de protocol
Messages : 28618
Enregistré le : 08 février 2010, 09:25
Contact :

Oui surtout à ces prix :sweat: :bye:
Image
Avatar du membre
aldek
Irradié du cervelet
Messages : 10278
Enregistré le : 11 janvier 2011, 23:33

j'ai toujours privilégié la résine rien que pour ça et je franchirai le pas du silicone que pour un seul projet me tenant à cœur dont ce genre de matière est idéal pour le rendu des poils ;) Pour le Schwarzie, celui qu'ils ont présenté à une tête en silicone, j'espère qu'il y aura aussi la résine sinon ça va douiller :fingers:
Avatar du membre
Cid
Cid-3PO, Admin de protocol
Cid-3PO, Admin de protocol
Messages : 28618
Enregistré le : 08 février 2010, 09:25
Contact :

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
“I make deliveries. That's all.”

Prime 1 Studio & Kojima Productions are proud to present HDMMBLDS-01: Sam Porter Bridges 1/2 Scale Statue from Death Stranding Video Game.

Death Stranding is an upcoming action game developed by Kojima Productions and published by Sony Interactive Entertainment for PlayStation 4. It is the first game from Kojima Productions and is set to be released on November 8, 2019.

It featured Norman Reedus’s likeness, who will serve as the basis the main protagonist of Death Stranding. He works as a deliveryman under Bridges - a company that was formed to reconnect the fractured society of the United States of America.

The statue is made of high-quality materials, crafted with precision and style. The Portrait features actor, Norman Reedus, is made using premium grade silicone to give a more realistic look and feel. The equipment Sam is carrying is faithfully reproduced, even the smallest details are made with caution and accuracy. The statue includes the LED light-up function on 8 different parts.

Make sure to add this stunning high-quality piece to your Death Stranding collection!

[Precautions]
・The Portrait of this statue is made of Premium Grade Silicone.
・Avoid storing the product in place with a direct sunlight, high temperature and humidity.
・Display the product in well-ventilated places. Otherwise, the product may change color, be deformed, or deteriorate faster.

[Product Specifications]
・Statue Size approximately 42 inches tall [H:106.4cm W:48.2cm D:54.3cm]
・One (1) specially designed base
・One (1) Alternate Silicone Portrait
・One (1) Alternate Polystone Portrait
・Built-in LED light up function in 8 places

[Notice]
Prototype samples are shown.
Image
Avatar du membre
aldek
Irradié du cervelet
Messages : 10278
Enregistré le : 11 janvier 2011, 23:33

Elle est classse <3 <3
Avatar du membre
aldek
Irradié du cervelet
Messages : 10278
Enregistré le : 11 janvier 2011, 23:33

4700€ chez fig. mania ! O_o :sweat:
Avatar du membre
Cid
Cid-3PO, Admin de protocol
Cid-3PO, Admin de protocol
Messages : 28618
Enregistré le : 08 février 2010, 09:25
Contact :

Chez mon revendeur en Suisse, le prix est le suivant :

Version standard : CHF 3'195.-
Version Black Label : CHF 4'175.-

Donc à nouveau hyper compétitif :up:
Image
Avatar du membre
Sarlacc
Admin Exhibitionniste | Co-Fondateur
Admin Exhibitionniste | Co-Fondateur
Messages : 29095
Enregistré le : 08 février 2010, 00:01
Contact :

aldek a écrit :Ouais, leurs prix aussi, en tout cas pour le Norman avec visage résine à 2800 $: et la version silicone(*) à 3600 !, sans les fdp et autres :( Cela n'augure rien de bon pour le Arnold niveau prix...

* Precautions
The Portrait of this statue is made of Premium Grade Silicone.
Avoid storing the product in place with a direct sunlight, high temperature and humidity.
Display the product in well-ventilated places. Otherwise, the product may change color, be deformed, or deteriorate faster.


ça fait peur O_o
Putain... bon au moins ils le disent mais voilà quoi...
Avatar du membre
Rigel
Forumeur sans pénis
Messages : 4549
Enregistré le : 10 février 2010, 07:55

C'est des prix complètements cinglés.
Avatar du membre
aldek
Irradié du cervelet
Messages : 10278
Enregistré le : 11 janvier 2011, 23:33

Du grand art, surtout en silicone, quel réalisme, on a vraiment l'impression d'avoir l'acteur devant soi, regardez cette vidéo, vous constaterez ;)

Avatar du membre
Cid
Cid-3PO, Admin de protocol
Cid-3PO, Admin de protocol
Messages : 28618
Enregistré le : 08 février 2010, 09:25
Contact :

J'adore vraiment <3 <3 Si ce n'était pas si cher je craquerai c'est certain <3 <3
Image
Avatar du membre
aldek
Irradié du cervelet
Messages : 10278
Enregistré le : 11 janvier 2011, 23:33

J'imagine même pas ce que ça donnerait un Daryl ou un Rick à ce format :woot: J'espère qu'ils n'auront jamais la licence TWD :P
Avatar du membre
Cid
Cid-3PO, Admin de protocol
Cid-3PO, Admin de protocol
Messages : 28618
Enregistré le : 08 février 2010, 09:25
Contact :

Oui vaut mieux pour toi :plol: :plol:
Image
Répondre